ateljen

Alla inlägg under april 2013

Av Bibsan Johansson - 27 april 2013 19:45

Okej. Nu är skåpet färdigmålat. Blev verkligen inte perfekt men för att vara första objektet känner jag mig nöjd ändå.

Får inte börja använda det förrän på måndag men lyckades själv ta in det från vardagsrummet till sovrummet.

Ja ni hör hur jag sträcker på mig där för det är ett gammalt genuint träskåp

Kommer ny bild när jag fått alla saker på plats sen

Av Bibsan Johansson - 27 april 2013 19:44

Okej. Nu är skåpet färdigmålat. Blev verkligen inte perfekt men för att vara första objektet känner jag mig nöjd ändå.

Får inte börja använda det förrän på måndag men lyckades själv ta in det från vardagsrummet till sovrummet.

Ja ni hör hur jag sträcker på mig där för det är ett gammalt genuint träskåp

Kommer ny bild när jag fått alla saker på plats sen

Av Bibsan Johansson - 21 april 2013 13:30

Nu har jag påbörjat ytskiktet. Det kommer att ta ett tag för en novis som mig. Men jag hoppas jag får visa upp ett fint resultat i slutet :)

Av Bibsan Johansson - 20 april 2013 01:26

Har köpt ett gammalt linneskåp av grannen som jag håller på att måla vitt. Glömde så klart ta bild innan men ska ta bilder under arbetes gång och lägga upp.
Var betydligt mer jobb än jag trodde. Som vanligt :)
Ska bli spännande att se vad det blir i slutänden.
Så.... Det kommer bilder.... Kanske redan i morgon om jag bara vaknar. Svårt att somna i kväll :-p

Välkommen

 photo EASELwithcanvas_zps6a238b0c.jpg

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hobby har du?
 Målar tavlor
 Tillverkar dina egna smycken
 Blomsterarrangemang
 Drejar
 Decoupage
 Rustar själv ditt hem
 Tränar hundar
 Stickar
 Virkar
 Syr

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards